top of page

Anke Santens : " Waar zijn mijn logins Minister De Block ? "

Volgens Minister De Block is er helemaal geen probleem met het bekomen van logins want haar Personal Health Viewer lost alle problemen op : die "legt de controle bij de patiënt".

Hoe komt het dan dat ik tot op vandaag geen volledig overzicht van mijn logins ontvangen heb zodat ik kan nagaan WIE er de voorbije jaren allemaal ingebroken heeft in mijn medisch dossier ?

Waar zijn mijn logins die ik "wettelijk gezien binnen de 30 dagen gratis" kan ontvangen ?

Sensibiliseren volstaat ? Hoe komt het dan dat AZ Groeninge en KU Leuven blijven weigeren om mijn logins over te maken ?

Ik zie er maar 1 reden voor : nl. dat er is ingebroken door meerdere "gerechtsdeskundigen" - verzekeringsartsen en niet alleen door Guy Meersman.

Featured Posts
Recent Posts
bottom of page