top of page

STICHTING ADVIESPUNT LETSELSCHADESLACHTOFFERS roept Nederlandse letselschadeslachtoffers op om deel

De stichting stelt volgende modelbrief voor.

De bedoeling is om te vermijden dat enkel lichte schadegevallen beoordeeld worden of omgekeerd, enkel hele zware schadegevallen onderzocht worden.

in de praktijk zijn het immers steeds whiplash & TBI dossiers die afgewezen worden en met 0 à 5 % naar huis gestuurd worden.

De website van de stichting kan je hier ontdekken :

Universiteit van Utrecht Faculteit REBO Privaatrecht t.a.v. Mw. Mr. dr. R. Rijnhout Newtonlaan 1 3584 BH Utrecht

Geachte mevrouw Rijnhout,

Graag wil ik mij en mijn letselschadecasus bij uw instituut aanmelden vanwege het door de Minister en de Tweede Kamer verzochte onderzoek naar langdurige letselschades.

Ik meen dat mijn letselschadedossier, met ongevalsjaar …., zich goed leent voor serieuze opname in uw onderzoek. Helaas heb ik van de tegenassuradeur nog geen verzoek tot deelname ontvangen.

Graag ontvang ik per omgaande uw uitnodiging met de noodzakelijke documenten en voorwaarden inzake privacy/vertrouwelijkheid.

Met vriendelijke groet,


Featured Posts
Recent Posts
bottom of page