top of page

Dossier Vantorre-AXA : uitspraak beroep : echtgenoot Stefan krijgt geen copy uitspraak, pers wel

Gisteren had het Hof van Beroep zijn arrest klaar in het Panorama dossier Vantorre-AXA.

De voorbije weken was de spanning te snijden in het gezin Vantorre. Zouden ze eindelijk van hun lijdensweg verlost worden ? Zou er eindelijk een einde gesteld worden aan 9 jaar lang corruptie ? Zou er eindelijk een rechter zijn die een duidelijk signaal zou sturen, dat valse expertiseverslagen NIET getolereerd worden in de Belgische rechtbanken ?

Patricia's echtgenoot had een dag verlof genomen om in Brugge de zitting bij te wonen en meteen op de hoogte te zijn van de uitspraak.

Vreemd genoeg kreeg hij geen enkele informatie.

"Ik ben twee keer naar Brugge gereden om de uitspraak te kennen en om inzage te krijgen in de beslissing. Dit werd me twee keer geweigerd. De eerste keer kreeg ik te horen dat ze niets ontvangen hadden, er was geen arrest beschikbaar. Nochtans was 15 november de datum van de uitspraak. Ik reed dus naar huis en belde later terug. Ik kreeg aan de telefoon te horen dat er nu toch een arrest was, dus ik reed opnieuw naar Brugge. Daar werd me opnieuw niets meegedeeld, ik kreeg het arrest niet te zien. De reden die ze me gaven : U bent geen partij in dit dossier ! U bent de echtgenoot. Blijkbaar is de uitspraak een groot geheim. Je kan mijn verrassing begrijpen als ik dan 's morgens in de kranten lees dat er een nieuwe deskundige is aangesteld. Journalisten worden geïnformeerd, Patricia en ikzelf weten van niets. Dit is echt niet normaal te noemen," zegt Patricia's echtgenoot Stefan.

Patricia Vantorre is maar 7 % invalide en is 100 % arbeidsgeschikt

volgens Roland Watteyne, Chris Dillen, Jean-Luc Liessens, Julie De Zaeytijd (schoondochter van Roland Watteyne)

De persartikels leest u in onze volgende artikels.

Klik op de foto om het verloop van deze expertise te volgen :

Featured Posts
Recent Posts
bottom of page