top of page

Dossier Vantorre/AXA: getuigen van de pleitzitting laken totaal gebrek aan respect van AXA advocaat

Patricia,Stef.Twee prachtige mensen met een hart op de juiste plaats.Altijd klaar voor alles en iedereen om te helpen waar het kan .Ik ken ze al een jaar of 30.Patricia heeft voor mijn kinderen gezorgd in de crèche,op school.Ook toen ik in nood zat met opvang in het weekend ,waren mijn zonen welkom.Een prachtvrouw .WAAROM.waarom dit nu !waarom dit onrecht.Op 24 feb '17 was ik aanwezig in de rechtbank te Brugge.Wat mij zo verwonderde tijdens het proces ,was dat de rechter op het moment dat de advocaat die Patricia verdedigt aan het praten was ,hij in het rond keek ,TOTAAL ongeïnteresseerd .En het moment dat Patricia de moed had om voor zichzelf op te komen hij nog steeds niet echt interesse toonde.(ik ben op dat moment beginnen wenen ).Wat een brutale ,ongemanierde advocaat van AXA.Beweerde dat ze toneel speelt etc....te veel om op te noemen Een schurk ,een hufter.Ik moest me bedwingen om niet recht te springen en hem uit te schelden .Hoe durft hij zo iets zeggen .En de rechter ......geen commentaar.Denk je nu echt dat je zo iets kan faken .Zo ONEERLIJK.Wat kan je daar uit beslissen Rechter,advocaat EEN pot nat .Ik wens dat ze daar een keer 1 dag mogen in die rolstoel zitten of eens 1 dag te taak van Stef op hen nemen ! Zijn leven is ook gebroken .DENK daar maar eens over ,en ook hoe een mens moet rondkomen .A.U.B wees een beetje eerlijk .Caroline Van Hessche uit Brugge .30 j in Heist gewoond.

Bij deze verklaar ik te willen getuigen over het gebrek aan deontologisch gedrag van AXA advocaat Herbert Overdenborger op de pleitzitting van 24 februari 2017 om 9.00 uur te Brugge .

Tijdens de openbare terechtzitting van de Politierechtbank 8000 Brugge vierde bis burgerlijke kamer Kazernevest 3 , zaal G – eerste verdiep .

Tijdens de pleidooien heeft Mtr. OVERDENBORGER laten zien wat een advocaat onwaardig is , in bijzijn van Patricia en echtgenoot Stefan en talrijk opgekomen publiek kon hij het niet nalaten om Patricia te beschuldigen van liegen, overdrijven, verzinnen en komedie te spelen .

In de eerste plaats is dit mensonwaardig en is in strijd met de deontologie .

Daarenboven vond ik het alles behalve dat de voorzitter van de zitting maar liet begaan zonder enige terechtwijzing .

Geachte heer,

Ik en mijn echtgenote waren aanwezig op het proces van Patricia Van Torre op 24.2.2017 Politierechtbank, Kazernevest 3 zaal G te Brugge.

Met eigen oren hebben wij kunnen vaststellen dat de advocaat van de verzekering, Mr. H. Overdenborger, ongestoord zijn gang mocht gaan met uitlatingen dat Patricia Van Torre fantaseert, komedie speelt en overdrijft.

Dit is zeker mensonwaardig en zwaar beledigend naar het slachtoffer toe en haar familie.

Mijn echtgenote is zelf een slachtoffer, met hersenschade (CVA's), paresen van armen en benen, door een "aanvaard arbeidsongeval" die bedrogen werd door een deskundige, de verzekering en de rechter die dan in haar arrest schrijft dat zij "enkel maar de versie van de deskundige gelooft en niet de dokters en professoren van het slachtoffer", zelfs tegen de arbeidsongevallen wetgeving in dan nog de bewijslast omdraaide.

Wetende dat de dokters van het slachtoffer alle bewijzen met medische literatuur geleverd hadden dat het AO die letsels kon veroorzaken, die natuurlijk de deskundige verzweeg of vervalste en dat de verzekering 0,000 bewezen had dat mijn opgelopen letsels niet door het AO konden veroorzaakt zijn en zelfs niet naar de expertise wilde komen omdat zij niet wilde geconfronteerd worden met de raadsgeneesheren van het slachtoffer!

Meineden, schuldig verzuim en vrijwillig toebrengen van slagen en verwondingen met nog 2 CVA's ten gevolge, valsheid in geschrifte en bedrog door de deskundige uit partijdigheid met de verzekering, werden klakkeloos aanvaard "als de waarheid" door de rechters en werden niet onderzocht.

Ook in mijn geval bracht de advocaat van de tegenpartij de meest tegenstrijdige leugens naar voor die hij zelfs niet kon bewijzen, hij herhaalde letterlijk de vervalste zaken van de deskundige die zijn eigen fouten moest toedekken.

Aldus beseffen wij maar al te goed hoe dergelijke leugens hard aankomen en een mensenleven helemaal vernietigen!

Het wordt hoogtij dat de deskundigen gevangenisstraffen krijgen voor meineed, schuldig verzuim, bedrog, valsheid in geschrifte en zij het slachtoffer uit eigen zak moeten betalen. Dat is de enige manier om het hen af te leren.

Hedendaags geniet de grootste bedrieger het meeste respect. Het slachtoffer blijft in de kou staan.

Het wordt hoogtij dat er eens meer aandacht besteed wordt aan het slachtoffer zelf. Het slachtoffer wordt gepest door de verzekering en sommige deskundigen en dat is toch een strafbaar feit? Of niet soms?

Wij hebben altijd gemeend dat de rechtbank dient om het bedrog te bestraffen en de schuldige te beboeten? Blijkbaar niet in België.

Verklaart getuige te zijn geweest op de politierechtbank te Brugge op 24-2-2017,burgelijke kamer 4é bis ,zaal G,

Zitting Mevr.Van Torre Patricia tegen Axa verzekeringen om 9u.

Hierbij is meester Herbert Overdenborger zijn boekje te buiten gegaan door een pleidooi te houden dat mens onwaardig is .

Zijn woorden van: Die vrouw speelt komedie, deze vrouw liegt, zij doet alsof.

Als deze uitspraken door mij gebruikt worden in het dagelijks leven tenaanzien van een gehandicapt persoon word er ook klacht neergelegd wegens smaad .

Geen enkel respect of deontologisch gedrag heeft meester Overdenborger in zich door mevr. Van Torre zo te kleineren en af te breken zonder ook maar één bewijs te leveren dat zijn pleidooi verantwoord .

Blijkbaar zijn alle middelen goed genoeg om de voorzitter te overtuigen,ook al is dit een advocaat onwaardig.

Bij deze verklaar ik te willen getuigen over het (deontologisch) gedrag van de AXA advocaat (Meester Herbert Overdenborger) op de pleitzitting van 24 februari 2017 om 9:00 uur te Brugge,

Tijdens de openbare terechtzitting van de politierechtbank 8000 Brugge vierde bis burgerlijke kamer Kazernevest 3, zaal G – eerste verdiep.

Tijdens de pleidooien heeft Meester Overdenborger zich mensonwaardig gedragen ten aanzien van de Patricia Vantorre en haar familie en vrienden, door Patricia letterlijk een komediante te noemen en te beschuldigen van liegen in het bijzijn van een volle zaal en Patricia zelf ook. Daarbij ben ik er ook van geschrokken dat de rechter dit allemaal goed leek te vinden en liet begaan zonder enige terechtwijzing.

Featured Posts
Recent Posts
bottom of page