top of page

Spreken politici zoals Hilde Crevits en Siegfried Bracke af met UGent om corruptie verzekeringsproff

Nog maar eens wordt de schijn gewekt dat onze politici samenwerken met de UGent om het bedrog van haar verzekeringsproffen in de doofpot te houden.

Op 13 februari 2017 herhaalde Santens haar vraag naar een audit binnen de UGent van de zogenaamde 'verzekeringsproffen' : professoren die als 'gerechtsdeskundige' worden aangesteld en systematisch besluiten dat er 'geen letsels in causaal verband met het ongeval' bestaan.

Een email werd verzonden aan de medewerker van Hilde Crevits om 17.54 uur. Deze email bevatte, bij wijze van achtergrondinformatie, een link naar het artikel over Minister Crevits die een audit van de UGent vraagt (lees het artikel hier).

" Ik stel vast dat binnen het half uur nadat ik mijn mail stuurde aan de medewerker van Hilde Crevits, het artikel dat ik consulteerde op de site over Minister Crevits en in mijn email vermeldde, gelezen werd (18.21 uur). Nog eens 20 minuten later (18.45 uur) werd dit door een 2de persoon bij de Vlaamse Overheid gelezen (2de bezoek ; 4de bezoek). En dat terwijl dit oude artikel over Hilde Crevits in geen maanden door iemand gelezen werd. Er is dus geen sprake van toeval: dit artikel werd aangeklikt door iemand die mijn zopas verstuurde email gelezen had.

Hoogst waarschijnlijk is de eerste persoon de medewerker van Hilde Crevits, die mijn mail vervolgens doorstuurde naar iemand anders verbonden aan de Vlaamse overheid. Hilde Crevits of haar bevoegde raadgever of haar kabinetschef wellicht.

Anderzijds en frappanter nog, is dat even later ook iemand in Brussel dit artikel - en dus mijn mail - leest. Iemand die 5 x de site bezocht vanuit 1020 Brussel. Wie kreeg een copy van mijn mail aan X en waarom? En wat is de link tussen deze persoon en de verzekeringssector ? Want de andere artikels die dezelfde persoon consulteerde, zijn allemaal gelinkt aan de Zwarte Lijst artsen en AG arts Yves Adriaensens. Dit binnen een kwartier (18.39 uur) nadat X mijn mail gelezen had. De persoon in Brussel leest om 19.10 uur het artikel over Hilde Crevits en de vraag naar audit van de universiteiten en hun verzekeringsprofessoren.

Impliceert dit dat mijn mails aan onze politici onmiddellijk doorgestuurd worden aan verzekeringspionnen ?

Nog groter is het toeval als 3 minuten later - intussen is het toch al 19.13 uur - ook de KU Leuven inlogt op de site. Het is niet ondenkbaar dat de persoon in Brussel of iemand van de Vlaamse overheid de KU Leuven verwittigde van mijn herhaalde vraag naar audit van de universiteiten.

En is het ook een toeval dat nog eens 3 minuten later, om 19.16 uur de open brief aan Koenraad Verstraete gelezen wordt ? Wetende dat Koenraad Verstraete 1 van de 2 UGent proffen is, waarnaar ik verwees in mijn email aan de medewerker van Hilde Crevits ?

En een half uur later (19.52 uur) nogmaals het artikel over Hilde Crevits - dat al maanden door niemand meer aangeklikt was en dat in mijn mail vermeld stond - gelezen wordt door iemand uit het Gentse ?

Rekening houdend met het feit dat ik én 2 proffen van de UGent, én de UGent zelf, én de KUL, én een KUL prof gedagvaard heb ? En dat de Kortrijkse rechtbank OPNIEUW op al hun wensen is ingegaan - net zoals de Kortrijkse rechtbank ook zonder meer mijn dossier afsloot in eerste aanleg, strafbare feiten negeerde, het recht van verdediging negeerde, zelf intellectuele valsheid in geschrifte pleegde, én er in beroep OOK op alle wensen van AG ingegaan wordt - en deze rechtbank het dossier voor JAREN (tot 2021 !!) in de koelkast gestopt heeft ?

Als er geen link bestaat tussen onze universiteiten en als er geen probleem van verzekeringsbedrog bestaat in onze universiteiten : waarom dan de haast om mijn nieuwe vraag naar audit onmiddellijk door te sturen en diverse betrokkenen te verwittigen ? En waarom weigeren om een audit uit te voeren ? Als er niets aan de hand is, kan die audit toch juist dienen om de eerlijkheid van deze proffen aan te tonen ? En is iedere discussie en twijfel van de baan.

En als er, zoals kabinet Crevits beweert, wél een onderzoek is gebeurd door Yannick De Clercq naar de Gentse verzekeringsproffen, waarom krijg ik dan geen copy van dit onderzoeksverslag ? "

Minister Crevits hoefde niet lang na te denken. Anderhalve dag later kwam volgende mail al:

Van: x Verzonden: woensdag 15 februari 2017 08:46 Aan: anke@equiboost.com Onderwerp: FW: audit UGent - verzekeringsproffen - gerechtsdeskundigen

Geachte mevrouw Santens,

Aansluitend op ons telefonisch onderhoud en uw mail heb ik contact opgenomen met de bevoegde raadgever en met de kabinetschef van de minister.

Na bespreking van uw mail deel ik u mee dat het kabinet Onderwijs niets meer kan ondernemen in deze zaak.

In het verleden heeft de minister, wat in haar bevoegdheid ligt, aangewend en zo contact opgenomen met de regeringscommissaris met de vraag uw probleemstelling te onderzoeken.

We stellen vast dat dit is gebeurd en dat het dossier ondertussen ook via gerechtelijke weg wordt behandeld.

Het is nu aan de rechtbank om een uitspraak te doen.

Met vriendelijke groeten,

Maar op de vraag naar een COPY VAN DE AUDIT kwam vooralsnog geen reactie.

Beste Mr x,

Dank voor uw snelle reactie.

Mag ik in dat geval het onderzoeksverslag bekomen aub ?

Want het antwoord dat ik kreeg, was dat een onderzoek niet nodig was …

Het dossier wordt niet door het parket onderzocht, tenzij dit intussen veranderd zou zijn ?

Met dank,

anke

Vast staat : alles wordt in het werk gesteld om de doofpot rond de medische corruptie in justitie en de rol van sommige (enkele) verzekeringsprofessoren daarin, netjes dicht te houden.

Heb je zelf een onjuist of vals medisch verslag gekregen van een universiteitsprof ? Krijg je geen copy van je logins ? Weigert een universiteitsprof om je letsels op papier te bevestigen ?

Stuur een mailtje met je verhaal naar info@stopmisbruikverzekeringen.be

Featured Posts
Recent Posts
bottom of page