top of page

Intussen bij de UWV : geen diagnosecode voor TBI, hernia's in nek en rug, whiplash

Vandaag bij het UWV mijn beoordeling aangevochten en dan kom je tot de conclusie, dat het UWV een probleem heeft om mij in een vakje te plaatsen. Huh? Hoe bedoelt u verzekeringsarts? Wij hebben hebben GEEN diagnosecode voor u als slachtoffer! Huh? Heb het de verzekeringsarts nogmaals laten herhalen! Dus U wil zeggen dat een verkeersslachtoffer met whiplash, die aantoonbaar Traumatisch hersenletsel en een nek & rughernia heeft opgelopen niet één of meerdere diagnosecodes kan krijgen, om ze gewoon niet bestaan?!! JA, zegt de verzekeringsarts! Geloof me beste lotgenoten ik viel bijna van mijn stoel af! Hoe is dit nu mogelijk met zoveel slachtoffers met één of meerdere gestelde diagnoses? De overheid! Maar goed, zeg ik tegen de verzekeringsarts! We praten hier niet over een zeldzame ziekte, dan is het nog begrijpelijk. In iedergeval de verzekeringsarts ging onderzoeken of hij toch iets voor mij kon betekenen.

Featured Posts
Recent Posts
bottom of page