top of page

TIP : vermijd verzekeringsartsen die in ziekenhuizen werken


We ontvingen het volgende verhaal :

Mijn man had een ernstig ongeval met oa hersenletsel. Hij consulteerde hiervoor zelf Philippe Tack in het Sint Andries ziekenhuis te Tielt. Alhoewel mijn man amper kon functioneren, zei Philippe Tack dat het allemaal niet erg was en dat hij terug aan het werk kon. Mijn man vertrouwde het advies van deze arts en probeerde terug te gaan werken. De klachten van mijn man werden erger. We consulteerden een andere neuroloog. Die zei dat het letsel ernstig was en dat mijn man niet mocht werken. Intussen zijn we X jaar verder. Het advies van Philippe Tack was voor mijn man zeer nadelig. Ook het feit dat hij geprobeerd had om terug te gaan werken, werd door de verzekering tegen hem gebruikt. Ze zeiden : zie je wel, hij kon terug gaan werken, dus het was niet erg. Het is pas toen we uw video zagen over Philippe Tack dat we begrepen waarom deze neuroloog zei dat mijn man terug moest gaan werken. Hij werkt zelf voor de verzekeringen.

HOE KAN U DIT VERMIJDEN ?

GA NOOIT OP CONSULTATIE BIJ EEN VERZEKERINGSARTS

Vraag bij de ombudsdienst van uw ziekenhuis naar een overzicht van de verzekeringsartsen verbonden aan uw ziekenhuis. Vermijd vervolgens deze verzekeringsartsen.

Consulteer de Zwarte Lijst. Op de Zwarte Lijst verzekeringsartsen staan diverse namen van artsen en professoren die zowel in (universitaire) ziekenhuizen werken als voor verzekeringen werken.

De Zwarte Lijst is niet volledig. Blijf uw ervaringen doorsturen zodat we deze op punt kunnen houden.

Featured Posts
Recent Posts
bottom of page