top of page

Dossier VANTORRE/AXA: AXA en WATTEYNE trachten verslag De Vuyst te verdoezelen


Hier leest u het verloop van het onderzoek, geschreven door de zus van het slachtoffer (dat niet meer kan schrijven):

VERLOOP VAN ONDERZOEK OOGARTS C. De Vuyst gevraagd door AXA op 19/11/2009 om 9 u in het AZ St. Jan Brugge

Ik ben met mijn zus naar de dienst oogziekten gegaan en ons aangemeld aan het secretariaat. Ze was nog zeer moe van de onderzoeken de dag ervoor.

De oogarts was een oudere correcte man, die zeer weinig zei. Enkel wat nodig was, niet meer niet minder. De arts nam echt de nodige tijd om de onderzoeken volledig zelf te doen. Wat we niet van alle artsen kunnen zeggen (vb Kuhweide, Dillen).

Er werden allerhande testen gedaan, correct en met de nodige geduld tegenover mijn zus doch op een strakke manier. Geen woorden alleen daden. Ik vroeg om het resultaat, maar dat zou volgen in een verslag had de dokter mij gezegd.

DAAR HEBBEN WE TOT OP 31/08/2012 moeten op wachten. (om het zelf in ons bezit te krijgen.)

Deze arts besluit hetzelfde als de behandelende oogarts dokter Van Thillo uit het ziekenhuis Knokke: dat er visusproblemen zijn tgv ongeval.

Hij stelt wel in zijn verslag dat het nog te vroeg is om een uitspraak te doen over de evolutie in de toekomst. Er kan niet gesteld worden dat de stabilisatie op heden is ingetreden.

Opmerking geschreven door man van slachtoffer :

dit verslag is nooit naar ons doorgestuurd geweest, ook de andere verslagen van de tegenpartij zijn ons nooit gegeven. (tot op heden 03.05.2015 hebben we nog steeds geen verslag van de eerste consultatie van Janssens (van 3/10/2009), er is nooit 1 verslag meegegeven door Janssens over ons dossier ondanks onze vragen TERWIJL DIT WETTELIJK VERPLICHT IS)

De verslagen van de andere artsen aangesteld door AXA (Kuhweide, Tack, Colpaert) hebben we gekregen BIJNA 2 JAAR LATER na het schrijven van onze advocaat (schrijven van 31/07/2011). Die verslagen dus wel MAAR NIET DIE VAN OOGARTS DE VYUST, die hebben we pas gekregen 31/08/2012 dus BIJNA 3 JAAR LATER.

Op de 4de zitting bij Watteyne op 31/08/2012 heb ik nogmaals om dit verslag van De Vuyst gevraagd. Hij stelde hem met de woorden/leugen, deze heb je al gekregen, toen ik hem nogmaals duidelijk maakte dat ik deze van De Vuyst niet had en ik niet naar huis ging zonder het verslag (ik had al meer lef dan in het begin toen ik nog dacht dat alles eerlijk zou verlopen!) ging hij naar het secretariaat en kwam een paar minuten later met het verslag van De Vuyst en gooide mij deze toe met de woorden " zo en meneer heeft nu zijn verslag ! ". Dat is het respect dat expert Watteyne toont aan mensen die vragen dat het spel eerlijk gespeeld wordt : papieren SMIJTEN en spreken als tegen een hond.

Vergeet niet het onderzoek had plaatsgevonden op 19/11/2009 ...

Belangrijke opmerking :

Dr. De Vuyst beschrijft de FOTOFOBIE als een gevolg van HERSENLETSEL (post commotioneel syndroom).

Toch vreemd dat later nooit ergens gesproken wordt over hersenletsel in het dossier VANTORRE/AXA ? Wel van "laagneurotisch gestructureerde persoonlijkheid", en het wordt nog erger als Chris Dillen & co op de proppen komen ...

Al bij al een correct onderzoek dus door Dr. De Vuyst. Dat letsel aantoonde en dus niet paste in het kraam van AXA en Watteyne. Maar waar ze samen een andere oplossing voor vonden ... de schoondochter van Watteyne, JULIE DE ZAEYTIJD, inschakelen.

Lees het vervolg hier : http://info3701.wix.com/vantorre-axa

Featured Posts
Recent Posts
bottom of page