top of page

Bijstandsarts die informatie gaf over koopbare gerechtsdeskundigen, ontvangt smeergeld in dossier SA

Toen iemand me 2 jaar geleden zei : "je mag niemand vertrouwen in je gerechtelijke medische expertise. je advocaat niet. je bijstandsarts niet. je gerechtsdeskundige niet", dacht ik dat dit overdreven was.

Ok, er kan altijd wel ergens een rotte appel in de mand zitten. Maar nu, 2 jaar later, moet ik vaststellen dat deze waarschuwing terecht was. Iedere dag nog, sta ik versteld van de truken die verzekeringsmaatschappijen uithalen. Als zelfs je eigen bijstandsarts geld aanneemt van de verzekering om je op het verkeerde pad te zetten en om vertrouwelijke informatie aan de verzekering over te maken, ben je ver af, zeer ver af, van enig "recht op verdediging".

Het erge hierbij is, dat de verzekering jouw rechtsbijstandbudget gebruikt, zonder je akkoord of zonder je medeweten, om diegene te betalen die achter je rug om zijn beroepsgeheim schendt.

Dan kan je 2 dingen doen: in een hoekje gaan zitten huilen, klagen en zagen. Of actie ondernemen. Ook al kan je maar een half uur per dag actie ondernemen, zoals ik - doe het. Want zoals K. terecht schrijft :

" De groten hebben de macht, maar de kleinen zijn talrijk en tegen de mieren is geen tijger bestand. " Willem Elsschot

Vergeet nooit: een lichaam kan je breken. Een ziel niet.

Vroeg of laat komt de waarheid aan het licht. Altijd.

Bericht ons bezorgd door A. Santens. Meer informatie over dit dossier volgt.

10377996_10152679275180197_1057305043465085460_n.png

Featured Posts
Recent Posts
bottom of page