top of page

Man persoonlijk bankroet na corruptie gerechtsdeskundige en rechtbank Dendermonde

Andere problematiek, zelfde corruptiemechanisme, zelfde 'kastje - muur' verhaal.

Dag, Ik ben ook het slechtste van het Belgisch rechtssysteem aan het ondergaan. Het gaat om een bouwgeschil dus de burgerlijke rechtbank van Dendermonde (rechtbank van eerste aanleg) is hier bevoegd, Ik heb in nov jl, vonnis gekregen , ik ben persoonlijk bankroet is het gevolg, Ik moet nu in beroep gaan te Gent, Dank zij de gerechtsdeskundige De Saedeleer ( heeft een zwaar drankprobleem). Normaal alles over aan zijn assistent, echter deze maal probeerde hij zelf een verslag samen te stellen, een ramp voor mij. Ik ben het eens met u ,dat alle raadsmannen (advocaten) aan de kant van de rechtbank staan , Feiten zijn dat, rechters, gerechtsdeskundigen en advocaten deel uit maken van de rechtbank. Advocaten doen niet wat ze zeggen en zeggen niet wat ze gaan doen, alleen wat ze schrijven heeft waarde, In mijn proces is heb ik al een 6 tal gehad. Klachten bij de stafhouder te Dendermonde kunnen voor de verjaring van 5 jaar, maar daar moet men niet veel van verwachten, de stafhouder is zelf advocaat. Ik zou later op het jaar ook een blog willen maken. Misschien kunnen we raad en informatie uitwisselen,hopelijk kan u EMAIL

adres lezen.Vragen zijn welkom. Karel Van Mol

Featured Posts
Recent Posts
bottom of page