top of page

TIP : vraag zelf uw rechtsbijstandbudget op als er sprake is van belangenvermenging en weigering tot

In het dossier SANTENS/AG hebben we toestemming verkregen om informatie, die het verdere sereen verloop van de gerechtelijke medische expertise NIET schaadt, bij de lezers bekend te maken.

Hieronder leest u integrale copy van het schrijven gericht aan Providis.

Providis is de rechtsbijstandverzekering van AG. Zowel partij Santens (verkeersslachtoffer) als tegenpartij (die het ongeval veroorzaakte) hebben AG Insurance als verzekeringsmaatschappij en hebben Providis als rechtsbijstandverzekeraar.

Dat betekent dat de verzekeringsmaatschappij, die verondersteld is de belangen van het verkeersslachtoffer te behartigen, tegelijk dezelfde partij is, die er alles aan doet om de verdediging van het dossier onmogelijk te maken. De belangenvermenging staat vast.

WAT WIJ ALS BELANGENVERDEDIGER VAN SLACHTOFFERS STEEDS AANRADEN IN EEN DERGELIJK GEVAL, IS HET OPVRAGEN VAN HET INTEGRALE BUDGET RECHTSBIJSTAND. Dit is de enige manier om er voor te zorgen dat u uw rechten ten volle kan verdedigen, zonder negatieve inmenging van de rechtsbijstandverzekeraar.

Beste Mr XXX,

Ik verneem dat u GEEN toestemming geeft aan DrXXX om bijkomende radiologische studie te laten uitvoeren in het kader van de verdediging van mijn dossier.

Nochtans bevestigen zowel Dr XXX als Dr XXX dat deze studie NOODZAKELIJK is gelet op het feit dat de gerechtsdeskundige Prof XXX een

VERKEERDE IRM nam en een ONVOLLEDIGE dossierstudie uitvoerde. Dit dient aan de hand van een nieuwe radiologische studie rechtgezet te worden,

temeer het hersenletsel aangetoond werd, maar om bizarre redenen NIET aanvaard wordt door de gerechtsdeskundige Dr XXX. Wij dienen in de mogelijkheid gesteld te

worden de nodige bewijzen van de letselschade aan te leveren.

Hiermee belemmert u bewust het recht op verdediging en komt u uw contractuele verplichtingen, om uw cliënte op alle mogelijke wettelijke manieren bij te staan,

NIET na, ondanks herhaald positief advies van meerdere artsen. De belangenvermenging met AG, tegenpartij in dit dossier, staat vast.

Hiermee maakt u zich schuldig aan bendevorming.

Tevens ontving ik nog geen terugbetaling van de facturen van Dr XXX (bijstandsarts) alsook Dr XXX (ergologische studie),

essentieel voor de verdediging van mijn dossier, samen ruim 3000 euro.

Dat maakt dat ik NIET de middelen heb om mijn behandeling te betalen en verder te zetten, en zorgt voor verergering van mijn letsels.

Hiermee maakt u zich schuldig aan het opzettelijk toebrengen van slagen en verwondingen en schuldig verzuim.

Hierdoor zit mijn kind sinds weken op 650 km van mij, omdat ik er zelf niet voor kan zorgen, wat NIET langer aanvaardbaar is.

Evenmin ontvang ik een overzicht van de reeds gemaakte uitgaven, en heb ik geen overzicht op het saldo van de rechtsbijstand.

U hebt in het verleden reeds betalingen uitgevoerd aan artsen die optreden ten voordele van AG, en waartegen ik me uitdrukkelijk

verzet heb. Zo put u mijn rechtsbijstandbudget nodeloos uit om iedere verdediging van mijn dossier onmogelijk te maken.

Ik verzoek u dan ook om het budget rechtsbijstand integraal over te maken op mijn bankrekening, nu duidelijk is dat u niet mijn rechten verdedigt,

maar de belangen van AG. U hebt in dit dossier al voldoende schade toegebracht met uw benadering van gerechtsdeskundige Dr XXX en mijn advocaat ea. Dit is de enige mogelijkheid om het verder toebrengen van schade aan mijn dossier en gezondheid en gezinsleven door Providis/AG te vermijden.

De Ombudsdienst Verzekeringen, makelaarskantoor, de Politierechtbank, AG, Dr XXX en Stop Misbruik Verzekeringen ontvangen copy van dit schrijven.

Met dank om per kerende het nodige te willen doen,

Featured Posts
Recent Posts
bottom of page