top of page

BEDROGSTRATEGIE: "Het is een complex dossier"

Als u te horen krijgt "het is een complex dossier", dan weet u hoe laat het is.

Een "complex dossier" betekent dat u een ernstig letsel opliep, dat leidde tot diverse secundaire klachten die een RECHTSTREEKS gevolg zijn van het letsel opgelopen tijdens het ongeval.

Een "complex dossier" betekent dat diverse lichaamsfuncties aangetast zijn door het ongeval.

Een "complex dossier" betekent dat het lang zal duren voor u volledig hersteld zal zijn van uw ongeval, in de meeste gevallen betekent het dat u nooit volledig zal kunnen herstellen van de letsels die u opliep tijdens een ongeval en er levenslange beperkingen zal aan overhouden.

Boven alles betekent "een complex dossier" : DIT ZAL ONS TE VEEL GELD KOSTEN.

De oplossingen die verzekeringsmaatschappijen en koopbare gerechtsdeskundigen voorzien voor "complexe" dossiers, bestaat erin uw klachten te minimaliseren aan de hand van diverse bedrogstrategieën die u op deze website kan ontdekken, en u naar huis te sturen met ... 3 keer niets.

COMPLEXE DOSSIERS ZIJN SIMPELE DOSSIERS: ZE ZIJN TE DUUR VOOR DE VERZEKERINGEN.

"Ik ben maar een simpele werkmens, maar ik versta mijn dossier van begin tot einde. Ik vraag me af, hoe hoog opgeleide artsen met jarenlange ervaring, mijn dossier niet kunnen begrijpen ?" liet een van onze lezers ons weten.

Het is geen kwestie van niet kunnen begrijpen. Het is een kwestie van NIET WILLEN BEGRIJPEN.

Featured Posts
Recent Posts
bottom of page