top of page

Verkeersslachtoffer getuigt : hersenletsel op IRM aangetoond, toch niet erkend

"Tijdens een verkeersongeval liep ik hersenletsel op met vasculaire en axonale schade in de hersenen. Dit werd op IRM aangetoond. Het post traumatisch karakter was wit op zwart bewezen. Tot mijn grote verbazing werd mijn letsel niet aanvaard ! De gerechtsdeskundige volgde de verzekeringsarts in zijn stelling : "dat geneest want andere zones van de hersenen kunnen de functies van de beschadigde delen overnemen". Dit is niets meer dan pure onwil van gerechtsdeskundigen. Het is duidelijk dat zij weigeren om letsels te erkennen om de verzekeringen te helpen. Het is algemeen aanvaard dat hersenletsel dat na 1 jaar persisteert, blijvend is. In sommige gevallen, waarbij er snel met behandeling, rust, hulp gestart wordt, KAN het in SOMMIGE gevallen zijn dat de gevolgen van de letsels VERMINDEREN. Stellen dat IEDER letsel bij IEDEREEN ALTIJD geneest druist in tegen de medische wetenschap. De gerechtsdeskundigen weten dat maar al te goed. Ik had 4 medische verslagen van 3 neurologen en 1 neurochirurg dat mijn letsels - intussen 3 jaar na ongeval - inderdaad blijvend waren. Ik kan het werk niet hernemen. Ik kreeg geen schadevergoeding voor mijn letsel."

Featured Posts
Recent Posts
bottom of page